Készítsünk tankockát!
A Learning Apps alkalmazás segítségével kisebb feladatokat, tankockákat, tudunk létrehozni, melyek játékosan dolgoznak fel egy adott anyagot. Nagy előnye, hogy magyarul is elérhető és szerkeszthető, így könnyen létrehozhatunk mi is saját tankockákat.Én is kipróbáltam, és ebben a blogbejegyzésben meg is osztom az általam összeállított kis feladatot.
Az oldalon belül számos feladattípus közül lehet választani, már létrehozott sablonokat fel lehet használni, be lehet állítani, hogy milyen korosztálynak szól és konkrétan milyen tárgyhoz kapcsolódik. Az általam szerkesztett tankocka zeneirodalmi-zenetörténeti kategóriába sorolható, inkább középiskolás korosztály számára. A feladatban össze kell párosítani a megadott zeneművek címét a szerzőjük képével. Ez nem túl egyszerű feladat, de érdekes megoldásnak találtam, hiszen ilyen jellegű feladattal még nem találkoztam, és nagyon érdekel, hogy mennyire megoldható a diákok számára. Ha nagyon nem tetszene a diákoknak, átszerkeszteném úgy, hogy zeneszerző nevét és művét kelljen összepárosítani.
Természetesen más feladattípust is lehet alkalmazni, például az idővonalat, keresztrejvényt vagy a szókeresőt. Ezeket mind kreatívan fel lehet használni az ének órán. Így hátha több kedvvel ülnek be a diákok az órára! ;)
A zeneszerzők és műveik tankocka itt érhető el:
https://learningapps.org/watch?v=p2j83n1ha18
Az oldalon belül számos feladattípus közül lehet választani, már létrehozott sablonokat fel lehet használni, be lehet állítani, hogy milyen korosztálynak szól és konkrétan milyen tárgyhoz kapcsolódik. Az általam szerkesztett tankocka zeneirodalmi-zenetörténeti kategóriába sorolható, inkább középiskolás korosztály számára. A feladatban össze kell párosítani a megadott zeneművek címét a szerzőjük képével. Ez nem túl egyszerű feladat, de érdekes megoldásnak találtam, hiszen ilyen jellegű feladattal még nem találkoztam, és nagyon érdekel, hogy mennyire megoldható a diákok számára. Ha nagyon nem tetszene a diákoknak, átszerkeszteném úgy, hogy zeneszerző nevét és művét kelljen összepárosítani.
Természetesen más feladattípust is lehet alkalmazni, például az idővonalat, keresztrejvényt vagy a szókeresőt. Ezeket mind kreatívan fel lehet használni az ének órán. Így hátha több kedvvel ülnek be a diákok az órára! ;)
A zeneszerzők és műveik tankocka itt érhető el:
https://learningapps.org/watch?v=p2j83n1ha18
Megjegyzések
Megjegyzés küldése