Online tesztek
Egyre többször találkozunk a tanórákon olyan alkalmazásokkal, felületekkel, melyek tesztelés céljára jöttek létre. Ezek színesíthetik, kreatívabbá tehetik az órákat, emellett nagyon sok esetben megkönnyíthetik a tanárok dolgát. Az egyetemen már sok ilyen jellegű alkalmazással találkoztam (Kahoot!, Mentimeter), és most azt a feladatot kaptuk, hogy mi is hozzunk létre egy online tesztet.
Én a Redmenta segítségével állítottam össze egy tesztet, mely három feladattípust tartalmaz: igaz-hamis, párosító, rövid válasz. A teszt formatív értékelés céljából készült, vagyis a diákok addigi tudását, abban rejlő esetleges hibákat tárja fel. Ezt én egy témazáró előtti ismétlő órán használnám fel, mely ebben az esetben a bécsi klasszika témáját dolgozza fel, gimnáziumi második évfolyamban.
A feladatsor az alábbi linken érhető el:
http://redmenta.com/embed/1889546926
Én a Redmenta segítségével állítottam össze egy tesztet, mely három feladattípust tartalmaz: igaz-hamis, párosító, rövid válasz. A teszt formatív értékelés céljából készült, vagyis a diákok addigi tudását, abban rejlő esetleges hibákat tárja fel. Ezt én egy témazáró előtti ismétlő órán használnám fel, mely ebben az esetben a bécsi klasszika témáját dolgozza fel, gimnáziumi második évfolyamban.
A feladatsor az alábbi linken érhető el:
http://redmenta.com/embed/1889546926
Megjegyzések
Megjegyzés küldése